Sunday, 9 June 2013

olen terrorist

olen terrorist
räägin oma naisele
enne uinumist
kust leida raha
ja mis on tegemata

olen terrorist
ei sõida ema juurde maale
kartuleid muldama
mahitan umbrohu võitu
üro sanktsioonita
orasheina
koloraado mardikaid

olen terrorist
ei ärka kell pool kuus
ega vaata õhtuti telekat
arvan et jupp minu ajast
kuulub mulle ja mu naisele

olen terrorist
lähen linna peale kaklema
külvan hirmu iseendas
tegutsen salaja
jätan surma külvamata
aeg ei ole veel küps
kuulsid värdjas
ei kuulnud
parem ongi

olen terrorist
määrin leiva peale võid
ja või peale
sulatatud juustu
ja sulatatud juustu peale
lõikan ehtsat tartu turu sinki
ja paari päeva pärast
julgeolekunõukogu koosolekul
vannitoakaalu juures
eitan kõike otsustavalt

olen terrorist
olen osa jõust
kes kõikjal tõstab pead
ja head vaid kavatseb
kuid külvab ainult hirmu

olen terrorist
võtke mind sihikule
tõmmake kott pähe
pange punn suhu kui virisen
laske raske rokki
suurtest kõlaritest
kuske mu peale naissõdurid
tehke pilti ja riputage netti
viige guantanamo lahe äärde
ja tehke minust

normaalne õnnelik inimene

No comments:

Post a Comment