Monday, 3 March 2014

Ukraina toetuseks / Pro Ukraine








We protested by the Russian embassy in Tallinn to support Ukraine. Or to state our "deep concern", just as the Western politicians do.













* väljendan sügavat muret

tuulel oleks nagu lõbus
neid lehti vilistades rebida
nähes raagus puid
ma väljendan sügavat muret

keegi on padakõrve metsas
sarved ära kaotanud
vaatan lähemalt
kolp on ka küljest
nii palju siis põdrast
ma väljendan sügavat muret

kaks tuld nagu hullunud silmad
kümnest autost mööda
mulle otse vastu
rikkis peaga mees
näitab keskmist sõrme
ma väljendan sügavat muret

vanal sõbral on laud
hakanud silmadele vajuma
põsed on joomisest paistes
ma väljendan sügavat muret

pariisi metroos kajavad
araabiakeelsed mõnitused
segisuitsetanud noored kuked
kui midagi ütled
viskavad rööbastele
ma väljendan sügavat muret

suured kurjad käokellad
tankiroomikute tiksumine
vene tankid sõidavad üle piiri
ma väljendan sügavat muret

telekast tuleb suva tapeeti
aga just see laul
esindab eestis eurovisioonil
ma väljendan sügavat muret

sa oled teises linnas
ja teist päeva
räägime telefonis
aga nagu ei teaks kõike lõpuni
ma väljendan sügavat muret

süda on kuidagi rahutu
kuniks elu
seitsekümmend kaheksakümmend aastat
mida ma sellega jõuan
ma väljendan sügavat muret

No comments:

Post a Comment